VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Chápeme, že ne vždy se podaří vybrat zboží, které Vám na 100% vyhovuje. I když se snažíme k Vaší objednávce přistupovat s maximální péčí a zodpovědností, může se stát, že se zbožím nebudete spokojeni. V takovém případě vám chceme nabídnout rychlé a jednoduché řešení v rámci vrácení zboží. Chceme, abyste byli spokojeni nejen s námi, ale také s našimi produkty, a proto jsme připraveni okamžitě řešit vaše požadavky v rámci vrácení zboží.
Všichni naši zákazníci mohou zboží vrátit ve speciální prodloužené lhůtě 30 dnů od převzetí, a to i bez udání důvodu (abychom se ale mohli zlepšovat, budeme velmi rádi, když k nám budete upřímní a důvod uvedete).
ZA JAKÝCH PODMÍNEK MŮŽETE ZBOŽÍ VRÁTIT?
- Zboží musí být kompletní (včetně příslušenství, návodu atd.)
- Zboží nesmí být poškozeno
- Poštovné, spojené se zasláním zboží zpět, hradí kupující, vrácené zboží doporučujeme při přepravě pojistit na částku odpovídající hodnotě zboží
POSTUP VRÁCENÍ ZBOŽÍ
1. Stáhněte si formulář pro odstoupení od kupní smlouvy ve formátu WORD
2. Vyplňte formulář - budeme rádi, když uvedete i důvod vrácení, ať víme, co dále zlepšit
3. Vytiskněte formulář a podepište
4. Formulář nám odešlete emailem na adresu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. Zásilku je třeba zabalit tak, aby obal dostatečně bránil poškození výrobku během přepravy, ideálně včetně obalu výrobku
5. Odešlete na naši adresu - klasickým způsobem, samozřejmě bez dobírky :-) Zboží prosím neposílejte prostřednictvím poštovní zásilky přes POŠTU, ale pouze kurýrem na adresu nap. (Poštovní kurýr, DPD, GLS, UPS, Toptrans,..) s uvedením našeho tel. čísla. Vždy ale zboží zasílejte pouze na následující adresu:
Estilofina s.r.o.
Rampová 5
04001 Košice
Slovensko
Tel: +421 948 923 768
e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Po doručení bude zboží zkontrolováno, zda není poškozeno. Proto opakovaně zdůrazňujeme, že zboží musí být pečlivě zabaleno na transport. Po kontrole vám bude zasláno nové zboží dle dohody nebo vrácena úhrada.
JAK DLOUHO VRÁCENÍ ČÁSTKY ZA ZBOŽÍ TRVÁ?
Váš požadavek vyřídíme zpravidla do 3 pracovních dnů od přijetí zásilky.
Firemní zákazník, tedy zákazník, který zboží nakupuje na firmu (uvádí při objednávce IČO, DIČ nebo IČ DPH) nemá nárok na vrácení zboží ani odstoupení od smlouvy do 30 dnů od dodání zboží.
Na zboží vyrobené na objednávku nebo personalizované zboží (specifické čalounění, barva nožiček) se právo na vrácení zboží ve lhůtě 30 dnů nevstahuje.