Často kladené dotazy
Přišlo mi poškozené zboží
Obdrželi jste poškozené zboží a přišli jste na to až po jeho rozbalení? Bohužel i tato nepříjemná věc se může stát. Předem se za tuto nemilou věc omlouváme a ihned sjednáme nápravu.
Po zjištění závady pořiďte fotografie, kde je závada jasně viditelná. Spolu s podrobným popisem závady odešlete tyto fotografie na náš e-mail: prodej@estilofina-nabytek.cz
Nezapomeňte přiložit také číslo objednávky pro rychlejší orientaci.
V některých případech jsme schopni zaslat pouze vadný díl, v těch složitějších je nutná výměna celého zboží. V tomto případě je nutno odeslat zboží zpět k nám. Při tomto postupu Vás požádáme o pečlivé zabalení zboží tak, aby nedošlo při přepravě k dalšímu poškození. Zboží vyzvedneme naší kurýrní společností.
Všechno jde na naše náklady.
Zboží také můžete odeslat na vlastní náklady, vždy však na adresu níže. Zboží prosím neposílejte prostřednictvím poštovní zásilky přes POŠTU, ale pouze kurýrem na adresu nap. (Poštovní kurýr, DPD, GLS, UPS, Toptrans,..).
Estilofina s.r.o.
Rampová 5
04001 Košice
Slovensko
Tel: +421 948 923 768
e-mail: prodej@estilofina-nabytek.cz
Na řešení reklamace máme ze zákona 30 dní, avšak v drtivé většině to zvládáme za méně než polovinu. Pokud se reklamace ukáže jako oprávněná, bude Vám ihned odeslané zboží nové, bez jakéhokoli doplatku. V případě, že reklamaci nebudeme moci uznat, bude zboží odesláno zpět k vám na vaše náklady. Zároveň bude nutno zaplatit i první poštovné, pokud jsme zařizovali.
Využít můžete náš reklamačný formulár. Více naleznete v našich VOP.