JARNÍ VÝPRODEJ - SLEVA -10% na všechny produkty, slevový kód: JARO10 + EXTRA SLEVA -25% na 1500 produktů, slevový kód: JARO25 Produkty ve SLEVĚ -25%
INFORMACE O koronaviru (COVID-19) PRO NAŠE ZÁKAZNÍKY


Víme, že toto jsou znepokojující časy pro všechny a doufáme, že vy a všichni kolem vás to zvládnete v bezpečí a nejlepším zdraví.


Níže najdete některé nejčastější otázky ohledně objednávek. Jelikož se situace každý den mění, budeme tuto stránku pravidelně aktualizovat a poskytovat aktuální informace.

Mohu si objednat online?
Ano, stále můžete objednat online, jako obvykle a my vám zboží můžeme doručit. Konkrétní dodací údaje a dodací lhůty naleznete na stránce při produktu.

Kdy přijde moje objednávka?
Naším cílem je dodržet všechny dodací lhůty. Zatím nemáme informace o zpoždění doručování objednávek.


Mohu stále dostat zásilku?
Ano. Zboží balíme v ochranných rouškách a rukavicích. Děláme vše proto, aby obsah vaší zásilky byl v 100% zdravotně nezávadném stavu.

Jak mohu vrátit objednávku online?
Při každém nákupu uskutečněném od 1. března 2020 prodlužujeme naši lhůtu na vrácení zboží online na 30 dní, pokud položka splňuje ostatní podmínky naší reklamační politiky včetně platného dokladu o koupi. Pokud naléhavě potřebujete zorganizovat návratku, poprosíme vás obrátit na náš tým zákaznických služeb prostřednictvím e-mailu.


Pokud se izoluju samostatně, jak mohu vrátit zboží?
Pokud se vám nepodařilo vrátit nežádoucí položku kvůli omezením izolace, můžete si uplatnit opožděné vrácení zboží, pokud položka splňuje ostatní podmínky našich pravidel vrácení včetně platného dokladu o koupi.


Co se stane, pokud se izoluju a potřebuji vrátit zboží?
Zboží je možné vrátit i po 30 denní lhůtě, pokud položka splňuje další podmínky našich pravidel vrácení zboží včetně platného dokladu o koupi. Pokud naléhavě požadujete vrácení, kontaktujte náš tým zákaznických služeb prostřednictvím emailu. Upozorněte je, pokud se sami izolujete nebo pokud má někdo z vašeho domova příznaky a my vám pomůžeme s uspořádáním data.

Mohu stále dostat svou objednávku, pokud sem se izoloval?
Pokud dostáváte velkou zásilku (doručení 2 kurýry), informujte náš tým zákaznických služeb a oni vám rádi naplánují vaše doručení.

Doručení menších předmětů (doručení 1 kurýrem) bude pokračovat jako obvykle. Jediný rozdíl spočívá v tom, že řidič umístí dodávku na bezpečné místo a už nebudete požádáni o podpis, abyste se vyhnuli kontaktu.
 

Proč nakupovat u nás?

Kvalita nábytku

Každý z našich kousků je stylový, funkční a trvanlivý, abyste si mohli vytvořit dokonalý domov.

Doručení zdarma nad 12500 Kč

V Estilofine zajišťujeme doručení zdarma při objednávce nad 12500 Kč.

Bezproblémové vrácení zboží

V případě, že nejste spokojeni s produktem, umožňujeme vám bezproblémové vrácení zboží. My se postaráme o rychlé vrácení peněz.

Rychlé řešení reklamací

V Estilofine zajišťujeme rychlé a efektivní řešení reklamací. Máte-li jakýkoli problém s naším zbožím, postaráme se o něj co nejrychleji a bezproblémově.

Zákaznický servis

Naše zákaznické týmy jsou vždy připraveny zodpovědět dotazy, řešit problémy a pomoci vám s jakýmkoli nákupním procesem.

Spolehlivá firma

Jsme společnost, která působí na trhu 9 let ve 3 zemích. Jsme hrdí na to, že jsme se etablovali a získali si důvěru na trhu.

Novinky každý týden

Zajímáme se o trh a výběr nových produktů. Naše nabídka je neustále aktualizována, u nás vždy najdete něco nového a zajímavého.

Nábytek z celého světa

Snažíme se vám přinášet široký výběr nábytku z různých zemí, takže si můžete vybrat z různých stylů a designů, dle vašeho vkusu a preferencí.